Nederland 🇳🇱 dag 13 & 14,

Gepubliceerd op 30 juli 2021 om 20:00

Gisteren avond ontdekte we dat er een enorme stank in onze camper hing, we moesten snel vuilwater gaan storten. Op de camping ging dat niet, dan maar onderweg ergens. Op een parkeerplaats langs de A2 gestopt en boven een afvoerput de boel leeg gemaakt. Gelukkig ging de stank langzaam weg en op het moment dat we op de volgende camping arriveerde was alle stank weg!! Joepie!!!

Ook had ik nog contact gehad met mijn broer maar helaas zaten die met het hele gezin in quarantaine omdat mijn schoonzus, Corine, en ons neefje David beide besmet waren met het corona virus. Balen wel maar goed het is niet anders en we gaan het ook niet opzoeken. De volgende keer kunnen we onze camper best wel showen.

Voor we naar de camping gingen eerst maar even boodschappen gedaan om daarna door te rijden naar de camping. Er hing een briefje met onze naam en 3 plaatsen waar we uit konden kiezen. Via de website van de camping de plattegrond erbij gehaald omdat er op de plekken zelf niet een nummer was aangegeven. Maar door de plattegrond hadden we snel een plekje te pakken. We zetten alles klaar en gaan lekker lunchen met als voorafje een Bosche bol en daarna een broodje met leverworst, wij noemen dat een broodje Schouten; wit broodje plakjes leverworst, plakjes augurk en wat mayonaise.

Daarna gaan we de buurt verkennen en komen uit in het Somerse bos, vlakbij de camping. Morgen gaan we dit nog een keer doen maar dan met de fiets en wat verder. Maar vanmorgen hadden we ook al gefietst met de honden en dan wordt het wat veel, 2 x per dag.

's Avonds lekker gegeten en een filmpje gekeken via Netflix. Zo weer een heerlijke dag afgesloten.

Dag 2, begon rustig eerst een lekker ontbijtje en daarna een stukje gaan fietsen met de honden. Om het Zomerven, onderweg nog een stop gemaakt bij het water waar de honden heerlijk hebben gezwommen. Terug op de camping hadden we nieuwe buren waar we deze ochtend al mee hadden gesproken, een gezellig stel uit Veldhoven die hun vakantie verlengen met een maandje. Heel vervelend voor hun piewiep!

Verder hebben we niet veel gedaan, het weer was dreigend en koud, ik ben in de camper gaan zitten met mijn ipad en heb het laatste seizoen van "How to get away with murder" gekeken of in ieder geval een heel eind. Morgen maar verder, in de avond nog een rondje met de honden en op tijd mijn bedje in.

De volgende dag nog een stukje fietsen voor we weg gaan, wat staan er toch veel mooie huizen in Someren. Maar nu doorrrrrrr.

Minicamping De Somerweij
Stalmansweg 11
5712PJ Someren

campingdesomerweij

Someren is een gemeente in de Nederlandse provincie Noord-Brabant. De gemeente telt 20.090 inwoners en heeft een oppervlakte van 81,43 km². De gemeente Someren maakt deel uit van de Metropoolregio Eindhoven. Wikipedia