Weekend Hulst

Gepubliceerd op 30 oktober 2022 om 20:00

Nog een weekendje weg, niet te ver maar toch onbekend terrein.
We gaan net na de middag weg en nemen de tunnel naar de "overkant" zoals wij dat noemen.
Na wat kronkel weggetjes door de polder komen we aan bij de camperplaats, deze is netjes onderhouden en we kiezen een mooi plekje uit.

Wat wij nog nooit hadden gezien was dat ze hier een plek hadden voor de honden, een soort van speelweide waar ze even lekker konden rond rennen terwijl wij de camper in orde maken voor de nacht. Fietsen eraf, tafel en stoelen naar buiten enz enz.

We pakken de fiets en gaan naar het groot eiland van Hulst, wat een prive terrein blijkt en we dus niet op kunnen. Had me niet goed voorbereid blijkt wel weer.

's Avonds hebben we een heerlijk biefstukje met salade en genieten van de warme nazomer (in okober)!

De volgende ochtend slapen we heerlijk uit en na het ontbijt gaan we op de fiets naar Hulst, we zetten onze fietsen in de veste en lopen heerlijk door de stad. Als ik halverwege er achter kom dat onze camper sleutels nog in mijn fiets tas zit wordt ik lichterlijk paniekerig en loop als een idioot terug naar de fiets. Waar de sleutels uiteraard nog gewoon in de tas zaten. Maar ook dit is weer een leuke stad om eens rond te neuzen. We nemen nog een lekker bakje koffie op het terras en op de terugweg nemen we nog wat boodschapjes mee bij de AH.

We hadden besloten om toch nog een keer de BBQ operationeel te maken en hebben dan ook heerlijk gegeten en buiten gezeten tot het donker werd. De honden vonden het weer een feestje en konden prima hun energie kwijt.

In de middag hadden we ook nog even het Rummikub toernooi voortgezet en Marco heeft de andere tv ( ja we hebben er twee) ook weer gemaakt zodat deze het doet. Wel zo fijn, als je er dan toch twee hebt dat ze het dan beide doen.

De nacht was een uur langer maar onze honden begrepen dat niet en we waren dus vroeg op om te wandelen. Na de ochtend wandeling en het ontbijt gaan we weer terug naar huis en hebben genoten van een heerlijk weekend.

Camperplaats Hoeve Konstance
Groot Cambrondijk 13
4581 RR Vogelwaarde

camperplaatshulst.nl/

Hulst is een vestingstad in de Nederlandse provincie Zeeland. Het is de hoofdplaats van de gelijknamige gemeente Hulst. De stad heeft inclusief Absdale 10.985 inwoners en is daarmee de zesde plaats van Zeeland, achter Middelburg, Vlissingen, Goes, Terneuzen en Zierikzee. Wikipedia

Groot Eiland is een landgoed en een natuurgebied in de gemeente Hulst in Zeeuws-Vlaanderen te Nederland. Het landgoed Groot Eiland is in privébezit. Groot Eiland bestaat uit enkele landbouwgronden, een woning, verscheidene kreken zoals De Auwel, een groot bos en een klein bos. Wikipedia